Welcome

TVXQPOWERFULGODS日本FanBlogへようこそ

ようこそ私たちのブログへ!

ブログジャンル:音楽:東方神起/ JYJ の最新ニュースです。

写真、記事、ニュース、ビデオ, 最新記事 ...

お気軽にフォローしてください。

私たちの一族に来て、私たちに加わってください。

(。◠‿◠。)♡

Twitter and Facebook にてごらんください。

Rules:

※Don´t bash Tohoshinki/JYJ

※Do Not Hotlink !

[Hotlink = When people share the same gifs as we are, using the same link as we used to do our posts, so please DON´T DO IT!]

※Do not make anti fan comments!

※If U get some new here and you´ll share in another site/blog/forum/thread,please add + TVXQPOWERFULGODS日本FanBlog in the end of your post

※Leave a comment everytime U see a post here ,it´s always a pleasure to read your opnions

2009-08-02

JaeJoong and His Friend !!!

--♥ Jaejoong and his friend 橘庆太 ♥--JaeJoong♥ make friendship so easily ne???
原文一大段今回は仆の亲友を绍介します。
仆と同い年で歌がハンパなく上手くてイケメン。ジェジュンです。
非の打ち所が无いような人です。
とにかく良い人。自分の周りの人に一
人一人感谢の気持ちを込めながら接
する様な姿势が仆は大好きです。
最近の23、24位の男とは思えません。
笑歌について热く语れる仲间です。
歌の话になると热い男です。笑写真は
2人で东京タワーに行った时の写真です。
笑2人でやれる面白い事を考えてたら、
东京タワーに行くって事になり。
笑面白すぎるから载せようよ。
って话になったので载せました。
また気が向いたら更新します。お楽しみに。

I´ll trans ok???
Keita said ...
That JaeJoong♥ is a good person and said too
That They´re were in
Tokyo Tower Together ...
And JaeJoong♥ and Keita loves the atitude
the people always are
around them
That´s it!!!
All source : DBSK BAIDU BAR-
TRANS :SAYURI JAEJOONG
Shared By:
Sayuri JaeJoong
DO NOT REMOVE OR
/ADD NOTHING HERE !!!

No comments:

Post a Comment