Welcome

TVXQPOWERFULGODS日本FanBlogへようこそ

ようこそ私たちのブログへ!

ブログジャンル:音楽:東方神起/ JYJ の最新ニュースです。

写真、記事、ニュース、ビデオ, 最新記事 ...

お気軽にフォローしてください。

私たちの一族に来て、私たちに加わってください。

(。◠‿◠。)♡

Twitter and Facebook にてごらんください。

Rules:

※Don´t bash Tohoshinki/JYJ

※Do Not Hotlink !

[Hotlink = When people share the same gifs as we are, using the same link as we used to do our posts, so please DON´T DO IT!]

※Do not make anti fan comments!

※If U get some new here and you´ll share in another site/blog/forum/thread,please add + TVXQPOWERFULGODS日本FanBlog in the end of your post

※Leave a comment everytime U see a post here ,it´s always a pleasure to read your opnions

2010-03-04

ImageHost.orgImageHost.org
[Info]
Mangdoong’s baby

ImageHost.org

…Basically, Mangdoongie, ChangMin’s pet has given birth to a new pet. The first picture is Mangdoongie and the baby. The two next pics are more recently. Little baby is also a female dog like her mommy Mangdoonie and is named MangNan(ie) by ChangMin….

And this is the information in Korean language

여러분………….기억 하시죠 ?
팬들을 질투의 구렁텅이로 몰아넣었던 “망둥” 위너님 말이에요..
(그래. 우린 루저다.. 널 보면 내가 사람 인게 참 싫어진다 망둥아…=_= )

첫번째 사진은 1월에 태어난지 몇일 안되서 망둥 엄마와 함께 !
두번째 사진과 세번째는 최근 이에요 ~ 2달 밖에 안 되었는데도 저렇게 이쁘게 자랐어요. ^-^

엄마가 여신 이라서 그런지, 새끼인데도 벌써부터 여신 포스를 풍기네요.
도도 해보이는게, 제법 쉽지 않은 여자 같아요.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

그.리.고 !
망둥 이라는 이름을 지으신 우리 오빠 (라고 쓰고 내 남신 이라 읽는다.) 님의 작명 센스가 또 한번 발휘 되었습니다.
리틀 위너님 이름은 바로.바로.

왕자님의 총애를 한 몸에 받던, 망둥 위너님이 얼마전 위너님을 꼭 닮은 리틀 위너님을 낳으셨어요.
증말 어찌나 귀여운지 망둥 위너님의 새끼때를 보는거 같은데,
솔직히 더 귀여운거 같기도 하고……..T_T T_T T_T T_T T_T T_T

자아 ~ 오랜만에 우릴 열폭하게 할 리틀 위너님의 모습 입니다. ^-^

ps. 참고로 저희 마스터 중 한명의 본명이 “난이” 입니다………………………………………………………………
망난양과 소울메이트 인가봐요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

source : HanaMin & Soompi
basic Information Translated by : KiChang @ Soompi
shared by : CM-THAILAND + TVXQPOWERFULGODS
ImageHost.orgImageHost.org

No comments:

Post a Comment